OPIS PROIZVODA

Po prijemu porudžbine proizvoda, operater je u obavezi da obezbedi telefonsku potvrdu porudžbine od strane kupca. Potvrdom porudžbine od strane kupca, ista postaje aktivna .(za kupovinu robe na daljinu zakon predviđa mogućnost da kupac moze odustati od kupovine čak 14 dana od dana prijema robe bez ikakvog navođenja razloga i obavezan je da o tome obavesti prodavca u roku od 14 dana od dana isporuke robe na OBRASCU ZA ODUSTAJANJE , a prodavacje dužan da mu u narednih 14 dana vrati novac) Prodavac ima obavezu da poručene proizvode isporuči ispravne i u navedenom predviđenom roku. U slučaju bilo kakvih izmena, prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde porudžbine. Sve eventualne izmene, osim onih po pitanju isporuke, ne odnose se na potvrđene porudžbine. U slučaju neusklađenosti cena isporuke, navedenih u našoj Internet prodavnici, sa cenama kurirske službe, o izmenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde porudžbine

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. Ukoliko proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu, proizvod možete vratiti u nekorišćenom stanju sa pripadajućom dokumentacijom, a mi ćemo Vam vratiti novac.

CENE PROIZVODA

Cene proizvoda su izražene u dinarima. Proizvodi su podložni promeni cena sve do potvrde kupovine. Vasiljev Shop garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventulanu promenu cene pre izvršene isporuke. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa, a ne od mesta dostave. Detaljnije o načinu obračuna troškova dostave pogledajte u meniju Isporuka.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu.

IZJAVA O PDV-U

Vasiljev shop nije u sistemu PDV-a

PLAĆANJE PLATNIМ KARTICAMA

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro, MasterCard, Amex ili Dina koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca intese i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, Amex ili Dina kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

NAČIN ISPORUKE

Za iznos preko 5000, 00 rsd poštarina se ne plaća.
Za porudžbine ispod 5000,00 rsd cena dostave je fiksna 400 rsd.

Nakon poručivanja robe za onu koja je odmah dostupna u toku tog ili narednog dana Vasiljev shop zove kurirsku službu Bex. U zavisnosti od doba dana kada izvršite porudžbinu možete očekivati mail ili poziv od nas da potvrdimo da smo primili vašu porudžbinu. Takođe, u zavisnosti od raspoloživosti robe šaljemo je u toku tog ili sutrašnjeg dana, osim ukoliko nije reč o vikendu ili neradnim danima kurirske službe. Ukoliko je vikend ili su neradni dani roba će biti poslata prvog narednog radnog dana. Nakon što Kupac potvrdi da mu odgovaraju ti uslovi poslovanja roba se šalje u dogovoreno vreme.

Vasiljev Shop će robu poslati u originaloj ambalaži uvek kada postoji ta mogućnost. Ukoliko iz određenih razloga nismo u mogućnosti da robu pošaljemo u originalnoj ambalaži svakako ćemo je zapakovati u raspoloživu ambalažu najsličnijih dimenzija i obezbediti adekvatnu zaštitu robnog artikla.

Kupcu će sva neophodna dokumentacija (fiskalni račun, uputstvo za upotrebu, obrazac za odustanak od kupovine), biti dostavljena uz robu, osim ukoliko ne odabere da mu isti budu dostavljeni na e-mail.

Očekivano vreme za isporuku robe je 2 radna dana, izuzetak se može dogoditi u skladu sa dinamikom isporuke po mestima kurirske službe.

REKLAMACIJE

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .

Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email vasiljevshop@gmail.com ili telefon 062 23 23 01 kako bi Vam poslali ovaj Zahtev

Preduzeće Vasiljev Shop ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis (kontakt podaci) i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis (kontakt podaci) i da pogledate garantni list kako biste se upoznali sa detaljima garancije i postupkom reklamacije.

ZAŠTITA PODATAKA PRILIKOM PLAĆANJA

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

GARANCIJA KVALITETA

Vasiljev Shop garantuje za kvalitet svih proizvoda iz ponuđenog asortimana. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju podacima navedenim u Internet prodavnici. Za proizvode koji podležu garanciji važe sledeći uslovi: Davalac garancije obezbeđuje otklanjanje kvarova na proizvodu u garantnom roku. U slučaju nepodudaranja stvarnih sa propisanim i deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda, trgovac se obavezuje da zameni isporučeni proizvod novim ili da kupcu vrati novac. Garantni rok započinje danom prodaje proizvoda koji podleže garanciji, pri čemu se taj datum unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i ukoliko postoje mehanička oštećenja, prodavac je u obavezi da zameni proizvod novim i dostavi ga kupcu. Kupac gubi pravo na garanciju ako je kvar nastao nepridržavanjem uputstva za upotrebu ili ukoliko je proizvod pušten u rad od strane neovlašćenog lica. Za sve proizvode pod garancijom važe pravila koja su navedena u garantnom listu.

PRIVATNOST PODATAKA

Za uspešnu obradu i realizaciju Vaše porudžbine, neophodni su sledeći podaci:

ime i prezime, adresa, telefon, email

Na osnovu ovih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o statusu Vaše porudžbine.

Vasiljev Shop se obavezuje da čuva privatnost svih naših kupaca. U interesu nam je da prikupimo samo osnovne podatke o potrošačima, kao i podatke bitne za poslovanje i informisanje korisnika, a sve to sa ciljem pružanja usluge visokog nivoa kvaliteta. Svi podaci o našim on-line kupcima biće sačuvani i dostupni samo onim zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Zaposleni u Vasiljev shop odgovorni su za poštovanje informacija o kupcima u skladu sa načelima obezbeđenja i zaštite privatnosti.
Takođe naglašavamo da prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima iz prodajnog asortimana, koje naši posetioci traže i kupuju, a sve u interesu sigurnije kupovine.
Kao privredni subjekt od poverenja, koji brine o interesu kupaca proizvoda iz prodajnog asortimana, ističemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u neke druge svrhe.

SAGLASNOST I PROMENE USLOVA

Korišćenje online kanala prodaje Vasiljev shop podrazumeva saglasnost kupaca sa svim navedenim na ovoj stranici naše web prezentacije.
Vasiljev shop je u obavezi da se pridržava svega navedenog, a eventualne izmene postojećih uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani naše Internet prodavnice i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim kupcima, tj. korisnicima.

ODUSTANAK OD UGOVORA

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021) kupovina preko naše prodajne internet prodavnice www.vasiljev.rs smatra prodajom na daljinu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim direktnih troškova povraćaja robe.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora podnošenjem Izjave o odustanku od ugovora u roku od 14 dana od kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač a koje nije prevoznik.
Popunjenu Izjavu o odustanku od ugovora je potrebno popuniti i poslati na adresu Vasiljev shop, ulica Trg Slobode 3, Zrenjanin ili elektronskim putem na email adresu vasiljevshop@gmail.com.
Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Preuzmite izjavu o odustanku od ugovora na daljinu, zaključenog izvan poslovnih prostorija